Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.pepita.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
Identifikacija prodajalca
PEPITA je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p., Kobjeglava 79, 6222 Štanjel
Upravljalec in prodajalec izdelkov v spletni trgovini PEPITA je podjetje PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p. (v nadaljevanju ponudnik).
Naziv podjetja: PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p.
Naslov in sedež podjetja: Kobjeglava 79, 6222 Štanjel
e-mail: info@pepita.si
Spletna stran: www.pepita.si
Matična številka: 3018610000
Davčna številka: 43546170
Datum vpisa v sodni register: 26.9.2005
Podjetje je davčni zavezanec.
TRR SI56 1010 0004 8627 550 (odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
Postopek naročanja
Na spletni strani so predstavljeni izdelki, ki predstavljajo prodajno ponudbo v spletni trgovini PEPITA.
Ob vsakem izdelku je slika izdelka in opis izdelka. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini PEPITA ali preko e-pošte info@pepita.si.
Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini PEPITA sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba v spletni trgovini PEPITA ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vse cene v spletni trgovini so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica.
Podjetje PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p. je zavezanec za davek na dodano vrednost. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenim načinom plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Za morebitne nejasnosti ali vprašanja nam pišite na info@pepita.si.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Z nakazilom na račun PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p. po predračunu. Podatke, potrebne za nakazilo prejmete po elektronski pošti po oddaji naročila. Ponudnik naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 8 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.
- S plačilom preko PayPal Sistema pri čemer vas spletno mesto preusmeri na PayPal stran, kjer opravite plačilo.
- S kreditno kartico preko vmesnika STRIPE, kateri skrbi za varne transakcije.
- Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje in izda račun v fizični obliki z izdelkom ali posebej po elektronski pošti
Dostava in stroški
Dostava izdelkov je možna na območju Republike Slovenije. Za pošiljanja v druge države izven Slovenije, se je potrebno predhodno dogovoriti na email: info@pepita.si.
Naročila dostavljamo z dostavno službo Pošta Slovenije ali drugimi hitrimi dostavnimi poštami po njihovih cenikih.
Pri načinu po povzetju z gotovino si dostavna služba lahko zaračuna provizijo.
Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. V primeru, da kupca ob času dostave ni doma, ga bo pošiljka čakala na najbližji pošti oz. ga bo dostavna služba poklicala in se z njim osebno dogovorila, kdaj mu lahko izroči pošiljko.
Rok dobave je večinoma 2 – 4 DELOVNE dni od prejema plačila. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili.
Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@pepita.si. Z veseljem vam bomo povedali, koliko časa je potrebno čakati na želeni izdelek.
Pravica do odstopa od naročila
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena.
Reklamacija / stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napak na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani.
Prvotno dostavljene izdelke vrnite neuporabljene, nepoškodovane in v enaki embalaži, ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom – zapakirane v embalažo, primerno za pošiljanje tekstila.
Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Podjetje PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p. omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Varnost podatkov
Lastnik spletnega mesta PEPITA ( PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p.) zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.
Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Intelektualna lastnina
Spletna trgovina PEPITA je last podjetja PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p.in z njim tudi vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Vsi omenjeni elementi so tako predmet intelektualne lastnine, s čimer ima podjetje PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p. edino pravico razpolaganja s pravicami do vseh vsebin na portalu. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, neizključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja podjetja PVS spletna prodaja, Mikela Doles s.p.
Obveščanje in e-novice
Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Spletna trgovina PEPITA spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.
PEPITA si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Poslanstvo trgovine so zadovoljne stranke in izdelki v redni uporabi. Vedno pa smo vam na voljo tudi na elektronski pošti info@pepita.si, kjer vam bomo z veseljem pomagali razrešiti dvome in vprašanja.